Сфера біотехнологій в США.Освіта. EducationUSA

Навчання, практика, дослідження: освіта у галузі біотехнологій в США

Олена Федонюк технічний асистент в Інституті біомедичних досліджень Уайтхед при Массачусетському технологічному інституті
Навчання, практика, дослідження: освіта у галузі біотехнологій в США

Ніде у світі, сфера біотехнологій не розвинена так, як у США: величезні компанії, лідери досліджень у провідних університетах та значне фінансування галузі – пояснення цьому явищу. 

Багато суміжних сфер: біологія, біотехнології, біомедична інженерія, біохімія, дають можливості для розвитку як в академічній галузі, так і в індустрії, причому може бути достатньо лише ступеню Бакалавра (Bachelor of Science) для початку роботи. Щодо інших можливих ступенів освіти, можливо отримати Master of Engineering, Master of Science, Ph.D, Sc.D. Для отримання Master of Engineering не обов’язково написання дипломної роботи, хоча вимоги до отримання ступеню здебільшого відрізняються між університетами. Фінансування навчання (переважно це стосується Ph.D чи Sc.D) відбувається або через роботу Research Assistant – дослідження у групі наукового керівника, або Teaching Assistant – допомагати у викладанні предмету. 

Для вступу на магістерську чи докторську програму в біологічних науках, вимоги досить стандартні – есе, рекомендаційні листи, резюме, дипломи і транскрипти, результати мовних тестів. При цьому, тест GRE перестав бути вимогою у багатьох університетах (зверніть увагу!). Значна увага приділяється досвіду та ініціативності в дослідженнях.

Взагалі, переваг навчання у сфері біології в США є чимало, включаючи: можливість вчитися у відомих професорів, CEO фармацевтичних корпорацій, лікарів; мати свободу у відвідуванні семінарів та виборі предметів. Значна увага приділяється дослідженням – можна (і треба) навчитися генерувати ідеї, реалізовувати їх, писати гранти, робити постери та вчитися презентувати проекти науковим колам. США пропонує ідеальне середовище для досліджень – це і матеріальна база і легкість доступу до обладнання, матеріалів, тощо. Наприклад, можна співпрацювати з лікарнями, у яких теж є дослідницькі лабораторії й отримувати матеріали (клітини) для досліджень чи працювати з рідкісними хворобами. Також, є середовища, де можна досліджувати агенти (віруси, тощо) високих рівнів небезпеки (наприклад, вірус Зіки, сказу, тощо). Вплив на якість освіти та студентських можливостей здійснює і фізична близькість університетів та компаній – наприклад, у Кембриджі (Массачусетс) розміщуються Гарвард, МІТ і 250 біотехнологічних компаній, а 25 з них – у Kendall Square (Cambridge, Massachusetts), на території лише в одну квадратну милю.

У загальному, за період навчання здається, ніби відкривається друге дихання – занурення у вир публікацій, експериментів, чудових лекцій та спілкування з іншими студентами та професорами. Після закінчення навчання, розбігаються очі через спектр можливостей: досліджувати клітинні структури чи хвороби, розробляти та тестувати нові ліки чи терапії, викладати, чи ставати на шлях MD/Ph.D., коли можна бути лікарем-практиком.

Олена Федонюк, технічний асистент в Інституті біомедичних досліджень Уайтхед при Массачусетському технологічному інституті.

Залишились питання?

Почитати FAQ

Стислi вiдповiдi на найпоширенiшi питання.

Написати нам

З радiстю вiдповiмо на будь якi питання про освiту в США.

Отримати консультацiю
Отримати консультацiю

Допоможемо з вирiшенням питань на онлайн- консультацiї.