Завдання, пов’язані з вивченням критичних академічних навичок, вимагають вміння бути присутнім, слухати, організовувати та запам’ятовувати. В охоплених війною умовах як учні, так і вчителі стикаються з серйозними труднощами, щоб створити позитивне навчальне середовище.
Приєднуйтеся до вебінару Френсіс Стетсон, доктора філософії Університету штату Меріленд і Бекі Мошгет, консультантки з розвитку Університету Фенікса, Арізона та дізнавайтеся про стратегії для викладачів у трьох важливих сферах:
- навчальні характеристики травмованих студентів і стратегії для досягнення емоційної рівноваги, відчуття безпеки та довіри;
- практичні навчальні стратегії для підвищення зосередженості та залучення студентів, щоб створити основу для більш ефективного та результативного навчання, а також
- розвиток виконавчих навичок, таких як організація, встановлення цілей та виконання завдань.
Учасники вебінару отримають цифровий блокнот з найкращими стратегіями та інструментами.
Участь у вебінарах безкоштовна. Вебінари проводитимуться англійською мовою з синхронним перекладом на українську.
Відвідайте або подивіться у записі щонайменше 8 вебінарів з 10 та заповніть фінальну форму-опитування, щоб отримати сертифікат участі.
Реєстрація, доступ до матеріалів вебінарів та актуальний розклад за посиланням: https://bit.ly/webinarspostwar