Учні, які вимушені були стати переселенцями через війну, часто намагаються адаптуватися до нового середовища та можуть мати проблеми з психічним здоров’ям. Школа – це одне з місць, що може сприяти усвідомленню травматичного досвіду, пов’язаного з міграцією, за допомогою культурно-адаптивних заходів, спрямованих на вирішення потенційних проблем психічного здоров’я та адаптації.
Програма Supporting Transition Resilience Of Newcomer Groups (STRONG; Hoover, 2018) була розроблена для підтримки соціально-емоційного та академічного функціонування учнів-біженців/мігрантів.
Приєднуйтеся до вебінару Шерон Хувер, професора Університету штату Меріленд і Колін Сікеті, професора Північно-західного університету, Іллінойс та дізнайтеся про роль школи і викладачів у створенні сприятливого середовища та підтримки переміщеної молоді, а також особливості програми STRONG.
Реєстрація на цикл вебінарів “Освіта у воєнний та післявоєнний час” за посиланням: https://forms.gle/wmsqSmCuqsFYung6A